Flyct start pilot met beeldbellen
Flyct start pilot met beeldbellen
In de maand maart starten we een pilot met beeldbellen. Gedurende een aantal maanden zullen onze medewerkers inventariseren op welke manier en hoe beeldbellen onze dienstverlening kan ondersteunen.
Waarom beeldbellen?
Wij geloven dat onze klanten op alle manieren met ons in contact moeten kunnen komen. Dat kan nu telefonisch, per e-mail of schriftelijk. Maar ook om dat we op bezoek gaan bij onze klanten. Technologische ontwikkelingen maken het nu mogelijk om via smartphones, laptops en tablets met elkaar te praten via een beeldverbinding. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het webcam hypotheek advies van de ABN AMRO.
Wij onderzoeken de komende tijd of we onze klanten met behulp van beeldbellen nog beter van dienst kunnen zijn. Als de klant dat wenst, gaan we niet thuis op bezoek, maar kan op ieder moment vanaf de bank met ons worden gesproken over de eigen letselschadezaak.
Delen van informatie
Naast het beeldbellen biedt de door ons geselecteerde oplossing de mogelijkheid om live informatie te delen. Dat kan bijvoorbeeld het samen doornemen van documenten zijn of het bekijken van informatie op een website. We houden u op de hoogte van de voortgang.