Heeft u een vraag over uw dossier? Wilt u overleggen over uw schade? Neem contact met ons op en wij denken met u mee.
Heeft u een vraag over uw dossier? Wilt u overleggen over uw schade? Neem contact met ons op en wij denken met u mee.
Stationsplein 14
2907 MJ
Capelle aan den IJssel
Apollopad 7
9401 CS
Assen
Postbus 299
2900 AG
Capelle aan den IJssel
Uw eerste contact verloopt via de medewerkers van onze afdeling intake. Zij bespreken met u wat uw mogelijkheden zijn.
Afdeling Materieel verhaalt autoschade voor particuliere en zakelijke opdrachtgevers en leasemaatschappijen.
Afdeling Buitenland staat cliënten bij in het geval van letselschades en andere juridische geschillen in het buitenland.
De medewerkers van afdeling Marketing & Sales zijn het eerste aanspreekpunt voor opdrachtgevers, samenwerkingspartners, doorverwijzers en belangenorganisaties.
Afdeling Loonregres behartigt de belangen van werkgevers die schade hebben geleden als gevolg van het verzuim van een werknemer.
Heeft u een vraag over uw dossier of twijfels over de afhandeling van uw schade? Wilt u met ons overleggen over de voortgang, mogelijke oplossingen, of de details van uw schadeclaim? Wij staan voor u klaar en denken graag met u mee om ervoor te zorgen dat uw dossier correct en zorgvuldig wordt behandeld.
Onze deskundige medewerkers nemen de tijd om uw situatie grondig te bekijken en kunnen u adviseren over de vervolgstappen. Of het nu gaat om vragen, zorgen, of aanvullende informatie, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Samen zoeken we naar de beste oplossing voor uw situatie!
U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wanneer u het formulier hiernaast invult, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Wilt u liever zelf contact opnemen? Dat kan natuurlijk ook.
U kunt ons bellen op 088 – 100 43 00 of u kunt mailen.
Een vraag over een letselschadezaak mailt u naar nieuweschade@flyct.nl.
Alle andere vragen kunt u mailen naar info@flyct.nl
Wij vinden het belangrijk dat u goed geholpen wordt en wij doen daarvoor ons uiterste best. We horen het daarom graag als u dit anders ervaart. Bent u niet tevreden en wilt u een klacht indienen? Laat dit aan ons weten via info@flyct.nl. U ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging hiervan. We streven ernaar om uw klacht binnen een week te onderzoeken en met u te bespreken. Soms hebben we aanvullende informatie nodig en duurt het daardoor wat langer. In dat geval informeren wij u hierover en maken we afspraken over de extra tijd die het kost. Wij willen uw klacht graag oplossen. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, dan informeren wij u welke vervolgstappen u kunt nemen zoals melden bij het NIVRE.
Mail naar: info@flyct.nl