Missie: Onze dienstverlening is een positieve ervaring na een ongeluk!
Visie: Elk slachtoffer heeft het recht op een deskundige belangenbehartiger. Altijd, overal en voor iedereen is Flyct toegankelijk.
Flycters geloven dat:
“Hoe gaat het met u?” dat is de eerste vraag die wij stellen als wij bellen met een cliënt. Alle medewerkers van Flyct zijn betrokken. Natuurlijk is het verhalen van een schadevergoeding belangrijk. Dat is wat we doen. Maar we zijn ook geïnteresseerd in hoe het écht met onze cliënt gaat. Je hebt iemand nodig die naar je luistert en voor je opkomt. De medewerkers van Flyct doen dat.
Wij hebben een Gedragscode. Deze Code definieert hoe wij ons iedere dag aan onze kernprincipes houden. In onze Gedragscode bepalen wij onder andere hoe wij samenwerken, hoe wij omgaan met externe partijen en conflicterende belangen.
Wilt u meer weten over onze Gedragscode? U kunt de Code hier downloaden.