Missie: Onze dienstverlening is een positieve ervaring na een ongeluk!
Visie: Elk slachtoffer heeft het recht op een deskundige belangenbehartiger. Altijd, overal en voor iedereen is Flyct toegankelijk.
Wij als Flyct geloven dat:
“Hoe gaat het met u?” dat is de eerste vraag die wij stellen als wij bellen met een cliënt. Alle medewerkers van Flyct zijn betrokken. Natuurlijk is het verhalen van een schadevergoeding belangrijk. Dat is wat we doen. Maar we zijn ook geïnteresseerd in hoe het écht met onze cliënt gaat. Je hebt iemand nodig die naar je luistert en voor je opkomt. De medewerkers van Flyct doen dat.
De gedragscode definieert hoe wij ons iedere dag aan onze kernprincipes houden. Of je nu voor of met Flyct werkt, dit zijn de verantwoordelijkheden en het gedrag dat wij van jou verwachten. Het is een gedeelde standaard waar wij allemaal trots op mogen zijn en een onmisbaar onderdeel van onze regels en procedures
Wilt u meer weten over onze Gedragscode? U kunt de hier downloaden.