Dit zijn wij

Missie: Onze dienstverlening is een positieve ervaring na een ongeluk!

Visie: Elk slachtoffer heeft het recht op een deskundige belangenbehartiger. Altijd, overal en voor iedereen is Flyct toegankelijk.

 

Wij als Flyct geloven dat:

  1. wij overal en voor iedereen de juiste schade claimen
  2. wij ons professioneel gedragen, tot in alle details
  3. wij richtinggevend zijn bij behandeling van claims door hierin de regie te nemen
  4. wij werken vanuit bezieling voor zowel onze klanten als ons vak
  5. wij onconventioneel zijn door voorop te lopen bij het implementeren van de laatste maatschappelijke-, wettelijke- en technische ontwikkelingen
  6. wij actief bijdragen aan de ontwikkeling van de branche
  7. de tevredenheid van klanten ons handelen bepaalt. Dit uit zich in een klanttevredenheid van 9,1

 

Kernprincipes

Het belang van het slachtoffer

“Hoe gaat het met u?” dat is de eerste vraag die wij stellen als wij bellen met een cliënt. Alle medewerkers van Flyct zijn betrokken. Natuurlijk is het verhalen van een schadevergoeding belangrijk. Dat is wat we doen. Maar we zijn ook geïnteresseerd in hoe het écht met onze cliënt gaat. Je hebt iemand nodig die naar je luistert en voor je opkomt. De medewerkers van Flyct doen dat.

Hoe we ons gedragen

De gedragscode definieert hoe wij ons iedere dag aan onze kernprincipes houden. Of je nu voor of met Flyct werkt, dit zijn de verantwoordelijkheden en het gedrag dat wij van jou verwachten. Het is een gedeelde standaard waar wij allemaal trots op mogen zijn en een onmisbaar onderdeel van onze regels en procedures

Wilt u meer weten over onze Gedragscode? U kunt de hier downloaden.