U wilt u de beste dienstverlening voor uw klanten. Soms kunt u daar wat hulp bij gebruiken. Bijvoorbeeld voor letselschadezaken. Misschien heeft u zelf geen tijd voor deze zaken of heeft u wat minder kennis van letselschade. Dan kunt u hiervoor specialisten inschakelen. Een letselschade expert van Flyct kan één van deze specialisten zijn. De (juridische) bijstand is gratis voor uw klant, op het moment dat een derde aansprakelijk is voor het letsel. Uw klant ontvangt de bijstand waar hij/zij recht op heeft.
Het belang van het slachtoffer
‘Hoe gaat met met u?’, dat is de eerste vraag die wij stellen als we bellen met uw verzekerde. De letselschade-experts van Flyct zijn betrokken. Natuurlijk is de schadevergoeding belangrijk. Dat is wat we doen. Maar we zijn ook geïnteresseerd in hoe het écht gaat met uw klant. Soms heb je iemand nodig die naar je luistert en voor je opkomt. De medewerkers van Flyct doen dat.
Goed opgeleid
Wij behartigen de belangen van slachtoffers van een ongeval, dat ze buiten hun schuld is overkomen. We behartigen ook de belangen van hun werkgevers. We werken dus niet voor verzekeraars. Onze letselschade-experts zijn goed opgeleid en lid van één of meer brancheorganisaties, zoals NIS en NIVRE. Flyct onderschrijft de Gedragscode Behandeling Letselschade.
Wilt u weten hoe Flyct u kan helpen om uw klanten nog beter te ondersteunen? Wij werken graag met u samen. Vul onderstaand formulier in en dan neemt onze accountmanager Bart Wesdijk contact met u op.